Batoh Reebok CF7605 Act Fon BCKPCK Blue
Ta taška byla navržena pro jednoduché a rychlé skladování. Vydejte své základní věci do prostorného hlavního prostoru, poté uložte notebook do vnitřního pouzdra. Vždy noste láhev s vodou a umístěte rychloupínací prvky do vnější kapsy na zip pro snadný přístup.
Aktivní batoh pro skladování na cestách
- Nejlepší pro: Základní skladování, dojíždění, atletický vzhled
- Dva hlavní zipy pro uložení
- Nastavitelné ramenní popruhy s panely EVA zvyšují komfort
- Vnitřní rukáv chrání přenosný počítač
- Ramenní popruhy s polstrováním EVA se přizpůsobí pro pohodlné nošení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Reebok je globální značka sportovního oblečení a obuvi s bohatou historií sahající do konce 19. století. Původně známá jako J.W. Foster and Sons, společnost byla založena v roce 1895 Josephem Williamem Fosterem v Boltonu, Anglie. Foster byl průkopníkem ve výrobě běžecké obuvi s hroty, což přispělo k úspěchu britských atletů na olympijských hrách v roce 1924.
Vznik značky Reebok
V roce 1958 vnuci zakladatele, Jeff a Joe Fosterovi, založili společnost Reebok, inspirováni afrikánským slovem pro druh antilopy. V roce 1979 americký podnikatel Paul Fireman objevil značku na veletrhu v Chicagu a zajistil distribuci produktů Reebok v USA. Tím začal rychlý růst společnosti na americkém trhu.
Inovace a expanze
V roce 1982 Reebok představil model Freestyle, první atletickou obuv navrženou speciálně pro ženy, což odráželo rostoucí popularitu aerobiku. V roce 1989 uvedla společnost na trh technologii Reebok Pump, která umožňovala uživatelům přizpůsobit si tvar obuvi pomocí nafukovacího mechanismu. Tyto inovace posílily postavení značky na trhu sportovní obuvi.
Akvizice a současný vývoj
V roce 2005 byla společnost Reebok zakoupena německou firmou Adidas, což vedlo k rozšíření globálního dosahu značky. V roce 2021 byla Reebok prodána společnosti Authentic Brands Group. V roce 2023 byli bývalí NBA hráči Shaquille O'Neal a Allen Iverson jmenováni do vedení basketbalové divize Reebok, s cílem oživit značku v tomto segmentu.
Současné zaměření
Reebok pokračuje ve vývoji inovativních produktů pro různé sportovní aktivity, včetně běhu, tréninku a basketbalu. Společnost se zaměřuje na udržitelnost a spolupracuje s atlety a komunitami po celém světě, aby inspirovala lidi k aktivnímu životnímu stylu.