Běžecká obuv UA Charged Rogue 2.5 3024400-401
Pánská běžecká obuv Under Armour CHARGED ROGUE 2.5 kombinuje technologie Micro G® a Charged Cushioning® s dvojí hustotou, čímž zajistí optimální tlumení a návratnost energie. Síťovaný vršek obuvi je extrémně lehký, prodyšný a poskytne podporu tam, kde ji nejvíce potřebujete. Externí výztuž skvěle uzamkne nohu v botě. Podrážka z pevného kaučuku pokrývá zóny s vysokým nárazem a tím redukuje opotřebování. Použity prvky z vysoce reflexního materiálu pro bezpečný trénink i za zhoršených světelných podmínek.
Under Armour CHARGED ROGUE 2.5
Pánská běžecká obuv Under Armour CHARGED ROGUE 2.5 kombinuje technologie Micro G® a Charged Cushioning® s dvojí hustotou, čímž zajistí optimální tlumení a návratnost energie. Síťovaný vršek obuvi je extrémně lehký, prodyšný a poskytne podporu tam, kde ji nejvíce potřebujete. Externí výztuž skvěle uzamkne nohu v botě. Podrážka z pevného kaučuku pokrývá zóny s vysokým nárazem a tím redukuje opotřebování. Použity prvky z vysoce reflexního materiálu pro bezpečný trénink i za zhoršených světelných podmínek.
reflexní prvky
odnímatelná stélka
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Under Armour je americká společnost specializující se na výrobu sportovního oblečení, obuvi a doplňků. Založil ji v roce 1996 Kevin Plank, tehdy 24letý bývalý kapitán speciálního fotbalového týmu University of Maryland. Plank začal podnikat ve sklepě své babičky ve Washingtonu, D.C., a první velký prodej zaznamenal na konci roku 1996 v hodnotě 17 000 dolarů.
Inovace a růst
Plank si během své sportovní kariéry všiml, že kompresní šortky zůstávají suché i při intenzivním tréninku, což ho inspirovalo k vytvoření trička z materiálu odvádějícího vlhkost. Po absolvování univerzity vyvinul první prototyp, který poskytl svým spoluhráčům. Tento design se stal základem pro budoucí produkty společnosti.
Rozšíření sortimentu
V roce 1997 Under Armour rozšířil svou nabídku o nové řady oblečení, včetně ColdGear, TurfGear, AllseasonGear a StreetGear. Společnost také vstoupila na trh s obuví, když v roce 2006 představila svou první řadu fotbalových kopaček.
Veřejná nabídka akcií a expanze
Under Armour vstoupil na burzu NASDAQ 17. listopadu 2005 pod symbolem "UARM" a stal se první americkou společností po pěti letech, jejíž akcie se v první den obchodování zdvojnásobily. V roce 2007 otevřel svou první maloobchodní prodejnu v Annapolis, MD.
Digitální inovace
V roce 2015 společnost získala fitness aplikace MapMyRun, Endomondo a MyFitnessPal, čímž vytvořila jednu z největších digitálních fitness komunit na světě.
Současnost
Under Armour pokračuje v inovacích a rozšiřování svého sortimentu, zaměřuje se na vývoj nových technologií a materiálů pro sportovní oblečení a obuv. Společnost také spolupracuje s významnými sportovci a týmy po celém světě.