Běžecká obuv UA Hovr Turbulence 3025419-105

Běžecké boty Under Armour.
Varianta
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Dostupnost Skladem (1 ks) Skladem (1 ks) Skladem (1 ks) Skladem (1 ks) Skladem (1 ks) Skladem (1 ks) Skladem (1 ks) Skladem (1 ks) Skladem (1 ks) Zvolte variantu
Možnosti doručení
2 699 Kč –5 % 2 559 Kč
Běžecká obuv UA Hovr Turbulence 3025419-105
Běžecká obuv UA Hovr Turbulence 3025419-105
Akce
2 699 Kč –5 %
Garance vrácení
Garance vrácení
Výměna zboží do 14 dní
Kamenné prodejny
Kamenné prodejny
Ústí nad Orlicí, Rychnov nad Kněžnou, Žamberk a Svitavy
Rychlé dodání
Rychlé dodání
Zboží skladem ihned expedujeme
Zboží skladem
Zboží skladem
Široký sortiment přes 90 % produktů skladem
  • Prodyšný a lehký svršek z umělé síťoviny pro naprosté pohodlí
  • Luxusní pěnová podrážka se přizpůsobí tvému chodidlu a zajistí větší pohodlí tvých nohou
  • Technologie UA HOVR poskytuje pocit nulové gravitace - navrací energii vstřebávanou při eliminaci nárazu při došlapu
  • Odolná pryžová podrážka pokrývá zóny s vysokým dopadem a zajišťuje lehkou trakci
  • Offset: 8 mm
  • Hmotnost: 297g

Doplňkové parametry

Kategorie: Pánská běžecká obuv
Velikost: 41, 42, 42,5, 43, 44, 44,5, 45, 45,5, 46

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Under Armour je americká společnost specializující se na výrobu sportovního oblečení, obuvi a doplňků. Založil ji v roce 1996 Kevin Plank, tehdy 24letý bývalý kapitán speciálního fotbalového týmu University of Maryland. Plank začal podnikat ve sklepě své babičky ve Washingtonu, D.C., a první velký prodej zaznamenal na konci roku 1996 v hodnotě 17 000 dolarů.

Inovace a růst

Plank si během své sportovní kariéry všiml, že kompresní šortky zůstávají suché i při intenzivním tréninku, což ho inspirovalo k vytvoření trička z materiálu odvádějícího vlhkost. Po absolvování univerzity vyvinul první prototyp, který poskytl svým spoluhráčům. Tento design se stal základem pro budoucí produkty společnosti.

Rozšíření sortimentu

V roce 1997 Under Armour rozšířil svou nabídku o nové řady oblečení, včetně ColdGear, TurfGear, AllseasonGear a StreetGear. Společnost také vstoupila na trh s obuví, když v roce 2006 představila svou první řadu fotbalových kopaček.

Veřejná nabídka akcií a expanze

Under Armour vstoupil na burzu NASDAQ 17. listopadu 2005 pod symbolem "UARM" a stal se první americkou společností po pěti letech, jejíž akcie se v první den obchodování zdvojnásobily. V roce 2007 otevřel svou první maloobchodní prodejnu v Annapolis, MD.

Digitální inovace

V roce 2015 společnost získala fitness aplikace MapMyRun, Endomondo a MyFitnessPal, čímž vytvořila jednu z největších digitálních fitness komunit na světě.

Současnost

Under Armour pokračuje v inovacích a rozšiřování svého sortimentu, zaměřuje se na vývoj nových technologií a materiálů pro sportovní oblečení a obuv. Společnost také spolupracuje s významnými sportovci a týmy po celém světě.