Taška UA 1381919-025 Contain Duo MD BP Duffle-GRY
Unisexová taška o objemu 50L s technologií UA Storm udrží tvé věci v bezpečí i za nepříznivých podmínek.
- Funguje jako batoh nebo taška s odnímatelným polstrovaným popruhem.
- Vodoodpudivá technologie UA Storm udrží tvé věci v suchu.
- Systém popruhů LEVELED tě povede k zajištění rovnoměrného nastavení popruhů pro vyvážené rozložení hmotnosti.
- Velká hlavní přihrádka s vnitřní organizací pro přenášení notebooku, cenností a dalších věcí.
- Pouzdro na notebook s měkkou podšívkou - pojme až 15" MacBook Pro nebo podobně velký notebook.
- Vnitřní kapsa na prádlo/obuv umístěná ve spodní části.
- Kapsa na láhev s vodou a 2 vnější kapsy na cennosti.
- Upevňovací bod, ke kterému můžeš připnout libovolnou tašku s karabinou pro snadnou přepravu.
- Horní madlo.
- Rozměry v plném stavu: 47cm Š x 30cm V x 60cm D.
- Objem: 50 L.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Under Armour je americká společnost specializující se na výrobu sportovního oblečení, obuvi a doplňků. Založil ji v roce 1996 Kevin Plank, tehdy 24letý bývalý kapitán speciálního fotbalového týmu University of Maryland. Plank začal podnikat ve sklepě své babičky ve Washingtonu, D.C., a první velký prodej zaznamenal na konci roku 1996 v hodnotě 17 000 dolarů.
Inovace a růst
Plank si během své sportovní kariéry všiml, že kompresní šortky zůstávají suché i při intenzivním tréninku, což ho inspirovalo k vytvoření trička z materiálu odvádějícího vlhkost. Po absolvování univerzity vyvinul první prototyp, který poskytl svým spoluhráčům. Tento design se stal základem pro budoucí produkty společnosti.
Rozšíření sortimentu
V roce 1997 Under Armour rozšířil svou nabídku o nové řady oblečení, včetně ColdGear, TurfGear, AllseasonGear a StreetGear. Společnost také vstoupila na trh s obuví, když v roce 2006 představila svou první řadu fotbalových kopaček.
Veřejná nabídka akcií a expanze
Under Armour vstoupil na burzu NASDAQ 17. listopadu 2005 pod symbolem "UARM" a stal se první americkou společností po pěti letech, jejíž akcie se v první den obchodování zdvojnásobily. V roce 2007 otevřel svou první maloobchodní prodejnu v Annapolis, MD.
Digitální inovace
V roce 2015 společnost získala fitness aplikace MapMyRun, Endomondo a MyFitnessPal, čímž vytvořila jednu z největších digitálních fitness komunit na světě.
Současnost
Under Armour pokračuje v inovacích a rozšiřování svého sortimentu, zaměřuje se na vývoj nových technologií a materiálů pro sportovní oblečení a obuv. Společnost také spolupracuje s významnými sportovci a týmy po celém světě.