UA Batoh-HUSTLE 5.0 1361176-470 BLUE

Měj své věci a drobnosti vždy po ruce.

Dostupnost Skladem (1 ks)
Možnosti doručení
1 499 Kč –9 % 1 359 Kč
UA Batoh-HUSTLE 5.0 1361176-470 BLUE
UA Batoh-HUSTLE 5.0 1361176-470 BLUE
1 499 Kč –9 %
Garance vrácení
Garance vrácení
Výměna zboží do 14 dní
Kamenné prodejny
Kamenné prodejny
Ústí nad Orlicí, Rychnov nad Kněžnou, Žamberk a Svitavy
Rychlé dodání
Rychlé dodání
Zboží skladem ihned expedujeme
Zboží skladem
Zboží skladem
Široký sortiment přes 90 % produktů skladem

Batoh Under Armour Hustle 5.0

objem: 29 L

materiál: polyester

rozměry cca 51 x 32 x 16 cm

UA Storm - vysoce odolná povrchová úprava

hlavní kapsa na dvoucestný zip, uvnitř vyztužená přihrádka s fleece podšívkou na notebook o rozměrech cca 38 x 25 cm, (15")

přední kapsa na zip s organizérem

horní zipová kapsa s fleece podšívkou

spodní kapsa na dvoucestný zip vhodné na boty

dvě boční volně přístupné kapsy ze síťoviny

polstrovaný zádový panel a ramenní popruhy

poutko pro snadný přenos a manipulaci

černý batoh Under Armour

ruksaky Under Armour

batoh na notebook Under Armour

školní batoh, batoh do školy

značkový batoh Under Armour

Doplňkové parametry

Kategorie: Batohy
Barva: modrá

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Under Armour je americká společnost specializující se na výrobu sportovního oblečení, obuvi a doplňků. Založil ji v roce 1996 Kevin Plank, tehdy 24letý bývalý kapitán speciálního fotbalového týmu University of Maryland. Plank začal podnikat ve sklepě své babičky ve Washingtonu, D.C., a první velký prodej zaznamenal na konci roku 1996 v hodnotě 17 000 dolarů.

Inovace a růst

Plank si během své sportovní kariéry všiml, že kompresní šortky zůstávají suché i při intenzivním tréninku, což ho inspirovalo k vytvoření trička z materiálu odvádějícího vlhkost. Po absolvování univerzity vyvinul první prototyp, který poskytl svým spoluhráčům. Tento design se stal základem pro budoucí produkty společnosti.

Rozšíření sortimentu

V roce 1997 Under Armour rozšířil svou nabídku o nové řady oblečení, včetně ColdGear, TurfGear, AllseasonGear a StreetGear. Společnost také vstoupila na trh s obuví, když v roce 2006 představila svou první řadu fotbalových kopaček.

Veřejná nabídka akcií a expanze

Under Armour vstoupil na burzu NASDAQ 17. listopadu 2005 pod symbolem "UARM" a stal se první americkou společností po pěti letech, jejíž akcie se v první den obchodování zdvojnásobily. V roce 2007 otevřel svou první maloobchodní prodejnu v Annapolis, MD.

Digitální inovace

V roce 2015 společnost získala fitness aplikace MapMyRun, Endomondo a MyFitnessPal, čímž vytvořila jednu z největších digitálních fitness komunit na světě.

Současnost

Under Armour pokračuje v inovacích a rozšiřování svého sortimentu, zaměřuje se na vývoj nových technologií a materiálů pro sportovní oblečení a obuv. Společnost také spolupracuje s významnými sportovci a týmy po celém světě.