UA Batoh-HUSTLE 5.0 1361176-470 BLUE
Měj své věci a drobnosti vždy po ruce.
Batoh Under Armour Hustle 5.0
objem: 29 L
materiál: polyester
rozměry cca 51 x 32 x 16 cm
UA Storm - vysoce odolná povrchová úprava
hlavní kapsa na dvoucestný zip, uvnitř vyztužená přihrádka s fleece podšívkou na notebook o rozměrech cca 38 x 25 cm, (15")
přední kapsa na zip s organizérem
horní zipová kapsa s fleece podšívkou
spodní kapsa na dvoucestný zip vhodné na boty
dvě boční volně přístupné kapsy ze síťoviny
polstrovaný zádový panel a ramenní popruhy
poutko pro snadný přenos a manipulaci
černý batoh Under Armour
ruksaky Under Armour
batoh na notebook Under Armour
školní batoh, batoh do školy
značkový batoh Under Armour
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Under Armour je americká společnost specializující se na výrobu sportovního oblečení, obuvi a doplňků. Založil ji v roce 1996 Kevin Plank, tehdy 24letý bývalý kapitán speciálního fotbalového týmu University of Maryland. Plank začal podnikat ve sklepě své babičky ve Washingtonu, D.C., a první velký prodej zaznamenal na konci roku 1996 v hodnotě 17 000 dolarů.
Inovace a růst
Plank si během své sportovní kariéry všiml, že kompresní šortky zůstávají suché i při intenzivním tréninku, což ho inspirovalo k vytvoření trička z materiálu odvádějícího vlhkost. Po absolvování univerzity vyvinul první prototyp, který poskytl svým spoluhráčům. Tento design se stal základem pro budoucí produkty společnosti.
Rozšíření sortimentu
V roce 1997 Under Armour rozšířil svou nabídku o nové řady oblečení, včetně ColdGear, TurfGear, AllseasonGear a StreetGear. Společnost také vstoupila na trh s obuví, když v roce 2006 představila svou první řadu fotbalových kopaček.
Veřejná nabídka akcií a expanze
Under Armour vstoupil na burzu NASDAQ 17. listopadu 2005 pod symbolem "UARM" a stal se první americkou společností po pěti letech, jejíž akcie se v první den obchodování zdvojnásobily. V roce 2007 otevřel svou první maloobchodní prodejnu v Annapolis, MD.
Digitální inovace
V roce 2015 společnost získala fitness aplikace MapMyRun, Endomondo a MyFitnessPal, čímž vytvořila jednu z největších digitálních fitness komunit na světě.
Současnost
Under Armour pokračuje v inovacích a rozšiřování svého sortimentu, zaměřuje se na vývoj nových technologií a materiálů pro sportovní oblečení a obuv. Společnost také spolupracuje s významnými sportovci a týmy po celém světě.