UA Batoh-Scrimmage 2.0 1342652-040

Měj své věci a drobnosti vždy po ruce.

Dostupnost Skladem (1 ks)
Možnosti doručení
1 099 Kč
UA Batoh-Scrimmage 2.0 1342652-040
Garance vrácení
Garance vrácení
Výměna zboží do 14 dní
Kamenné prodejny
Kamenné prodejny
Ústí nad Orlicí, Rychnov nad Kněžnou, Žamberk a Svitavy
Rychlé dodání
Rychlé dodání
Zboží skladem ihned expedujeme
Zboží skladem
Zboží skladem
Široký sortiment přes 90 % produktů skladem

Dětský batoh Under Armour, který má dvě hlavní a menší přední kapsu.

Použitý materiál s technologií Storm1 udrží v suchu obsah batohu i za nepříznivého počasí.

Vnitřní kapsa na laptop ve velikosti 15“.

Boční síťované kapsy na lahve.

Polstrovaná záda, nastavitelné popruhy z prodyšného materiálu

a komfortní vrchní madlo. Rozměry: 47 x 32 x 17cm, 26,5L.

Technologie: HeatGear® - Jedinečný vysoce prodyšný materiál, odvádějící pot super rychle.

Udržuje Vás sušší, lehčí a chladnější než kdy předtím.

Oděvy z tohoto materiálu jsou navrženy pro teploty mezi +23°C až +37°C.

UA Storm1 - Speciálně vyvinutá povrchová úprava odpuzující vodu.

Odpuzuje déšť a sníh pro trénink za každého počasí.

Materiál: 80% polyester, 20% nylon.

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Batohy
Barva: šedá

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Under Armour je americká společnost specializující se na výrobu sportovního oblečení, obuvi a doplňků. Založil ji v roce 1996 Kevin Plank, tehdy 24letý bývalý kapitán speciálního fotbalového týmu University of Maryland. Plank začal podnikat ve sklepě své babičky ve Washingtonu, D.C., a první velký prodej zaznamenal na konci roku 1996 v hodnotě 17 000 dolarů.

Inovace a růst

Plank si během své sportovní kariéry všiml, že kompresní šortky zůstávají suché i při intenzivním tréninku, což ho inspirovalo k vytvoření trička z materiálu odvádějícího vlhkost. Po absolvování univerzity vyvinul první prototyp, který poskytl svým spoluhráčům. Tento design se stal základem pro budoucí produkty společnosti.

Rozšíření sortimentu

V roce 1997 Under Armour rozšířil svou nabídku o nové řady oblečení, včetně ColdGear, TurfGear, AllseasonGear a StreetGear. Společnost také vstoupila na trh s obuví, když v roce 2006 představila svou první řadu fotbalových kopaček.

Veřejná nabídka akcií a expanze

Under Armour vstoupil na burzu NASDAQ 17. listopadu 2005 pod symbolem "UARM" a stal se první americkou společností po pěti letech, jejíž akcie se v první den obchodování zdvojnásobily. V roce 2007 otevřel svou první maloobchodní prodejnu v Annapolis, MD.

Digitální inovace

V roce 2015 společnost získala fitness aplikace MapMyRun, Endomondo a MyFitnessPal, čímž vytvořila jednu z největších digitálních fitness komunit na světě.

Současnost

Under Armour pokračuje v inovacích a rozšiřování svého sortimentu, zaměřuje se na vývoj nových technologií a materiálů pro sportovní oblečení a obuv. Společnost také spolupracuje s významnými sportovci a týmy po celém světě.