UA Batoh-Triumph Backpack-Blk 1378412-001
Nylonová tkanina, pevná jako kámen. Vyznačuje extrémně vysokou odolností proti roztržení a opotřebování, což ve spojení s její lehkostí působí jako malý zázrak. Zůstat pořád v suchu. To je motto technologie Storm od Under Armour, které nezáleží na tom, jestli prší, fouká nebo sněží. Prostě plní svoji funkci.
MATERIÁL
Technologie
Cordura®: Nylonová tkanina, pevná jako kámen. Vyznačuje extrémně vysokou odolností proti roztržení a opotřebování, což ve spojení s její lehkostí působí jako malý zázrak.
UA Storm technology: Zůstat pořád v suchu. To je motto technologie Storm od Under Armour, které nezáleží na tom, jestli prší, fouká nebo sněží. Prostě plní svoji funkci.
Složení
1% Elastan: používá se v kombinaci s jinými materiály zejména pro svou vynikají flexibilitu – jeho vlákno se dokáže roztáhnout až na trojnásobek běžné délky a následně se vrátit do původního stavu.
34% Polyester: Velmi pevné a odolné syntetické vlákno. Textilie s příměsí polyesteru bude vypadat dobře i po celodenním nošení, v parných dnech se v ní navíc neuvaříš. Polyester je hypoalergenní a dá se snadno vyprat, každopádně vždycky pro jistotu zkontroluj cedulku.
65% Nylon: Je známý svou jednoduchou údržbou a vysokou odolností, třeba roztrhnout ho dá pořádně zabrat. Jedná se o materiál s minimální absorpcí vlhkosti, tudíž se skvěle hodí například ke sportovnímu oblečení a každodennímu nošení.
Materiál
Vodě odpudivý
Pokyny pro péči
Nesušit v sušičce
Nebělit
Nečistit chemicky
Nežehlit
Neprat
Otřete vlhkým hadříkem
PODROBNOSTI
Zapínání: Na zip, Nastavitelný popruh se sponou
Podrobnosti: Potisk vepředu, Nášivka s logem, 3D logo
Kapsa na notebook: 15"
Vnitřní kapsy: 9
Vnější kapsy: 6
Poutko: Ano
Rozměr: 49,5 x 32 x 17 cm
Objem: Střední (23 - 30 l)
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Under Armour je americká společnost specializující se na výrobu sportovního oblečení, obuvi a doplňků. Založil ji v roce 1996 Kevin Plank, tehdy 24letý bývalý kapitán speciálního fotbalového týmu University of Maryland. Plank začal podnikat ve sklepě své babičky ve Washingtonu, D.C., a první velký prodej zaznamenal na konci roku 1996 v hodnotě 17 000 dolarů.
Inovace a růst
Plank si během své sportovní kariéry všiml, že kompresní šortky zůstávají suché i při intenzivním tréninku, což ho inspirovalo k vytvoření trička z materiálu odvádějícího vlhkost. Po absolvování univerzity vyvinul první prototyp, který poskytl svým spoluhráčům. Tento design se stal základem pro budoucí produkty společnosti.
Rozšíření sortimentu
V roce 1997 Under Armour rozšířil svou nabídku o nové řady oblečení, včetně ColdGear, TurfGear, AllseasonGear a StreetGear. Společnost také vstoupila na trh s obuví, když v roce 2006 představila svou první řadu fotbalových kopaček.
Veřejná nabídka akcií a expanze
Under Armour vstoupil na burzu NASDAQ 17. listopadu 2005 pod symbolem "UARM" a stal se první americkou společností po pěti letech, jejíž akcie se v první den obchodování zdvojnásobily. V roce 2007 otevřel svou první maloobchodní prodejnu v Annapolis, MD.
Digitální inovace
V roce 2015 společnost získala fitness aplikace MapMyRun, Endomondo a MyFitnessPal, čímž vytvořila jednu z největších digitálních fitness komunit na světě.
Současnost
Under Armour pokračuje v inovacích a rozšiřování svého sortimentu, zaměřuje se na vývoj nových technologií a materiálů pro sportovní oblečení a obuv. Společnost také spolupracuje s významnými sportovci a týmy po celém světě.