UA Batoh-Triumph Sport Unisex 11372290-044
Batoh Under Armour UA Triumph Sport pojme vše, co potřebuješ na celý den. Má roztažitelný popruh, nastavitelné popruhy a ultraodolné voděodolné materiály, které udrží vaše věci v pohodlí.
Voděodolná technologie UA Storm udrží tvé věci v suchu. Systém popruhů LIVELED™ vede k zajištění rovnoměrného nastavení popruhů pro vyvážené rozložení hmotnosti. Tkanina CORDURA® je extrémně odolná, ale lehká s přední částí potaženou PU pro větší ochranu. Zadní přihrádka s přihrádkou na notebook – pojme až 15" MacBook Pro® nebo notebook podobné velikosti. Velká, rozšiřitelná přední kapsa na prádlo/boty ve spodní části tašky
Batoh Under Armour UA Triumph Sport pojme vše, co potřebuješ na celý den. Má roztažitelný popruh, nastavitelné popruhy a ultraodolné voděodolné materiály, které udrží vaše věci v pohodlí.
Voděodolná technologie UA Storm udrží tvé věci v suchu. Systém popruhů LIVELED™ vede k zajištění rovnoměrného nastavení popruhů pro vyvážené rozložení hmotnosti. Tkanina CORDURA® je extrémně odolná, ale lehká s přední částí potaženou PU pro větší ochranu. Zadní přihrádka s přihrádkou na notebook – pojme až 15" MacBook Pro® nebo notebook podobné velikosti. Velká, rozšiřitelná přední kapsa na prádlo/boty ve spodní části tašky
Objem: 21 l
Rozměry: 18 x 48 x 29 cm
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Under Armour je americká společnost specializující se na výrobu sportovního oblečení, obuvi a doplňků. Založil ji v roce 1996 Kevin Plank, tehdy 24letý bývalý kapitán speciálního fotbalového týmu University of Maryland. Plank začal podnikat ve sklepě své babičky ve Washingtonu, D.C., a první velký prodej zaznamenal na konci roku 1996 v hodnotě 17 000 dolarů.
Inovace a růst
Plank si během své sportovní kariéry všiml, že kompresní šortky zůstávají suché i při intenzivním tréninku, což ho inspirovalo k vytvoření trička z materiálu odvádějícího vlhkost. Po absolvování univerzity vyvinul první prototyp, který poskytl svým spoluhráčům. Tento design se stal základem pro budoucí produkty společnosti.
Rozšíření sortimentu
V roce 1997 Under Armour rozšířil svou nabídku o nové řady oblečení, včetně ColdGear, TurfGear, AllseasonGear a StreetGear. Společnost také vstoupila na trh s obuví, když v roce 2006 představila svou první řadu fotbalových kopaček.
Veřejná nabídka akcií a expanze
Under Armour vstoupil na burzu NASDAQ 17. listopadu 2005 pod symbolem "UARM" a stal se první americkou společností po pěti letech, jejíž akcie se v první den obchodování zdvojnásobily. V roce 2007 otevřel svou první maloobchodní prodejnu v Annapolis, MD.
Digitální inovace
V roce 2015 společnost získala fitness aplikace MapMyRun, Endomondo a MyFitnessPal, čímž vytvořila jednu z největších digitálních fitness komunit na světě.
Současnost
Under Armour pokračuje v inovacích a rozšiřování svého sortimentu, zaměřuje se na vývoj nových technologií a materiálů pro sportovní oblečení a obuv. Společnost také spolupracuje s významnými sportovci a týmy po celém světě.