UA Woven Graphic Wordmark 1320203-001
Pánské šortky ve volném střihu z extrémně lehké tkaniny, která je odolná i při použití v nejvyšším zatížení. Šortky jsou vyrobeny z originálního materiálu HeatGear, který Vás udrží v suchu při všech tréninkových aktivitách. Díky technologii zabraňující růstu bakterií, způsobující zápach, zůstanete déle svěží. Konstrukce s bočními kapsami a elastickým pasem. Výrazný design Under Armour na nohavici.
UNDER ARMOUR UA WOVEN WORDMARK SHORTS 1320203-001
Pánské šortky ve volném střihu z extrémně lehké tkaniny, která je odolná i při použití v nejvyšším zatížení. Šortky jsou vyrobeny z originálního materiálu HeatGear, který Vás udrží v suchu při všech tréninkových aktivitách. Díky technologii zabraňující růstu bakterií, způsobující zápach, zůstanete déle svěží. Konstrukce s bočními kapsami a elastickým pasem. Výrazný design Under Armour na nohavici.
Technologie: Loose - VOLNÝ STŘIH - Pro větší rozsah pohybu a maximální pohodlí.
HeatGear® - Jedinečný vysoce prodyšný materiál, odvádějící pot super rychle. Udržuje Vás sušší, lehčí a chladnější než kdy předtím. Oděvy z tohoto materiálu jsou navrženy pro teploty mezi +23°C až +37°C.
Moisture Transport Systém - Speciální technologie, která odvádí pot od Vašeho těla na povrch. Oděvy díky tomu lépe vysychají a udrží sportovce v suchu.
Materiál: 100% polyester.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Pánské kraťasy a plavky |
---|---|
Velikost: | S, M |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Under Armour je americká společnost specializující se na výrobu sportovního oblečení, obuvi a doplňků. Založil ji v roce 1996 Kevin Plank, tehdy 24letý bývalý kapitán speciálního fotbalového týmu University of Maryland. Plank začal podnikat ve sklepě své babičky ve Washingtonu, D.C., a první velký prodej zaznamenal na konci roku 1996 v hodnotě 17 000 dolarů.
Inovace a růst
Plank si během své sportovní kariéry všiml, že kompresní šortky zůstávají suché i při intenzivním tréninku, což ho inspirovalo k vytvoření trička z materiálu odvádějícího vlhkost. Po absolvování univerzity vyvinul první prototyp, který poskytl svým spoluhráčům. Tento design se stal základem pro budoucí produkty společnosti.
Rozšíření sortimentu
V roce 1997 Under Armour rozšířil svou nabídku o nové řady oblečení, včetně ColdGear, TurfGear, AllseasonGear a StreetGear. Společnost také vstoupila na trh s obuví, když v roce 2006 představila svou první řadu fotbalových kopaček.
Veřejná nabídka akcií a expanze
Under Armour vstoupil na burzu NASDAQ 17. listopadu 2005 pod symbolem "UARM" a stal se první americkou společností po pěti letech, jejíž akcie se v první den obchodování zdvojnásobily. V roce 2007 otevřel svou první maloobchodní prodejnu v Annapolis, MD.
Digitální inovace
V roce 2015 společnost získala fitness aplikace MapMyRun, Endomondo a MyFitnessPal, čímž vytvořila jednu z největších digitálních fitness komunit na světě.
Současnost
Under Armour pokračuje v inovacích a rozšiřování svého sortimentu, zaměřuje se na vývoj nových technologií a materiálů pro sportovní oblečení a obuv. Společnost také spolupracuje s významnými sportovci a týmy po celém světě.