UNDER ARMOUR FAVORITE FLEECE PO 1302360-924

Dámská mikina s kapucí přes hlavu.
Varianta
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Dostupnost Skladem (1 ks) Skladem (1 ks) Zvolte variantu
Možnosti doručení
1 495 Kč
UNDER ARMOUR FAVORITE FLEECE PO 1302360-924
Garance vrácení
Garance vrácení
Výměna zboží do 14 dní
Kamenné prodejny
Kamenné prodejny
Ústí nad Orlicí, Rychnov nad Kněžnou, Žamberk a Svitavy
Rychlé dodání
Rychlé dodání
Zboží skladem ihned expedujeme
Zboží skladem
Zboží skladem
Široký sortiment přes 90 % produktů skladem

Dámská mikina s kapucí přes hlavu ve volném střihu s kapsou na břiše.

Odolný, prodyšný a velmi příjemný materiál s velkým podílem bavlny, který Vás udrží v teple.

Konstrukce mikiny je přizpůsobená pro maximální rozsah pohybů a pohodlí při všech sportovních aktivitách.

Rukávy ukončeny pružnými manžetami.

Výrazný design s logem a nápisem Under Armour na hrudi.

 

MATERIÁL

80% Bavlna, 20% Polyester
Volný střih pro extra pohodlí
Plný, volný střih pro větší rozsah pohybu a vzdušnost.

MOISTURE TRANSPORT SYSTEM

Speciální technologie vyvinutá značkou UA, která odvádí pot od vašeho těla na povrch oblečení,

 

díky čemuž lépe schne a udrží vás déle v suchu.

NEJSTE SI JISTI VÝBĚREM VELIKOSTI?

U TOHOTO PRODUKTU ZVOLTE RADĚJI VELIKOST O ČÍSLO MENŠÍ,

NEŽ JE VAŠE BĚŽNÁ.

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Dámské mikiny
Velikost: L, XS

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Under Armour je americká společnost specializující se na výrobu sportovního oblečení, obuvi a doplňků. Založil ji v roce 1996 Kevin Plank, tehdy 24letý bývalý kapitán speciálního fotbalového týmu University of Maryland. Plank začal podnikat ve sklepě své babičky ve Washingtonu, D.C., a první velký prodej zaznamenal na konci roku 1996 v hodnotě 17 000 dolarů.

Inovace a růst

Plank si během své sportovní kariéry všiml, že kompresní šortky zůstávají suché i při intenzivním tréninku, což ho inspirovalo k vytvoření trička z materiálu odvádějícího vlhkost. Po absolvování univerzity vyvinul první prototyp, který poskytl svým spoluhráčům. Tento design se stal základem pro budoucí produkty společnosti.

Rozšíření sortimentu

V roce 1997 Under Armour rozšířil svou nabídku o nové řady oblečení, včetně ColdGear, TurfGear, AllseasonGear a StreetGear. Společnost také vstoupila na trh s obuví, když v roce 2006 představila svou první řadu fotbalových kopaček.

Veřejná nabídka akcií a expanze

Under Armour vstoupil na burzu NASDAQ 17. listopadu 2005 pod symbolem "UARM" a stal se první americkou společností po pěti letech, jejíž akcie se v první den obchodování zdvojnásobily. V roce 2007 otevřel svou první maloobchodní prodejnu v Annapolis, MD.

Digitální inovace

V roce 2015 společnost získala fitness aplikace MapMyRun, Endomondo a MyFitnessPal, čímž vytvořila jednu z největších digitálních fitness komunit na světě.

Současnost

Under Armour pokračuje v inovacích a rozšiřování svého sortimentu, zaměřuje se na vývoj nových technologií a materiálů pro sportovní oblečení a obuv. Společnost také spolupracuje s významnými sportovci a týmy po celém světě.