UNDER ARMOUR FLEECE SPORTSTYLE LOGO HOODIE 1345628-001

Pánská mikina přes hlavu s kapucí a klokankou.
Varianta
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Dostupnost Skladem (1 ks) Skladem (1 ks) Skladem (1 ks) Skladem (1 ks) Zvolte variantu
Možnosti doručení
1 495 Kč
UNDER ARMOUR FLEECE SPORTSTYLE LOGO HOODIE 1345628-001
Garance vrácení
Garance vrácení
Výměna zboží do 14 dní
Kamenné prodejny
Kamenné prodejny
Ústí nad Orlicí, Rychnov nad Kněžnou, Žamberk a Svitavy
Rychlé dodání
Rychlé dodání
Zboží skladem ihned expedujeme
Zboží skladem
Zboží skladem
Široký sortiment přes 90 % produktů skladem

Pánská mikina přes hlavu s kapucí Under Armour RIVAL FLEECE SPORTSTYLE LOGO HOODIE

volného střihu je vyrobená z odolného, prodyšného a velmi příjemného materiálu s velkým podílem bavlny,

který odvádí vlhkost a rychleji vysychá.

Maximální pohodlí zajišťují použité technologie, střih s raglánovými rukávy a nastavitelná překřížená kapuce.

Mikina má přední prostornou kapsu a žebrované manžety a spodní lem.

Jednoduchý design je zdoben logem značky na přední straně.

Loose - volný střih pro větší rozsah pohybu a maximální pohodlí

příjemný, prodyšný a rychleschnoucí materiál

raglánové rukávy

nastavitelná kapuce

přední klokaní kapsa

dolní okraj rukávů a mikiny zakončené pružným žebrovaným lemem

potisk na hrudníku

Doplňkové parametry

Kategorie: Pánské mikiny
Velikost: M, L, XL, XXL

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Under Armour je americká společnost specializující se na výrobu sportovního oblečení, obuvi a doplňků. Založil ji v roce 1996 Kevin Plank, tehdy 24letý bývalý kapitán speciálního fotbalového týmu University of Maryland. Plank začal podnikat ve sklepě své babičky ve Washingtonu, D.C., a první velký prodej zaznamenal na konci roku 1996 v hodnotě 17 000 dolarů.

Inovace a růst

Plank si během své sportovní kariéry všiml, že kompresní šortky zůstávají suché i při intenzivním tréninku, což ho inspirovalo k vytvoření trička z materiálu odvádějícího vlhkost. Po absolvování univerzity vyvinul první prototyp, který poskytl svým spoluhráčům. Tento design se stal základem pro budoucí produkty společnosti.

Rozšíření sortimentu

V roce 1997 Under Armour rozšířil svou nabídku o nové řady oblečení, včetně ColdGear, TurfGear, AllseasonGear a StreetGear. Společnost také vstoupila na trh s obuví, když v roce 2006 představila svou první řadu fotbalových kopaček.

Veřejná nabídka akcií a expanze

Under Armour vstoupil na burzu NASDAQ 17. listopadu 2005 pod symbolem "UARM" a stal se první americkou společností po pěti letech, jejíž akcie se v první den obchodování zdvojnásobily. V roce 2007 otevřel svou první maloobchodní prodejnu v Annapolis, MD.

Digitální inovace

V roce 2015 společnost získala fitness aplikace MapMyRun, Endomondo a MyFitnessPal, čímž vytvořila jednu z největších digitálních fitness komunit na světě.

Současnost

Under Armour pokračuje v inovacích a rozšiřování svého sortimentu, zaměřuje se na vývoj nových technologií a materiálů pro sportovní oblečení a obuv. Společnost také spolupracuje s významnými sportovci a týmy po celém světě.